Obiteljsko okruženje je ono što me u HELB-u drži 13 godina

Maja Mikec u HELB je došla prije 13 godina, a trenutno radi kao Referent ljudskih potencijala. Svoje mjesto gradila je tiho, vrijedno, strpljivo i kolegijalno, uvijek spremna uskočiti kome je potrebno. Maja je prije svega topla, vrijedna, vedra i jednostavna osoba puna empatije i zato za nju kolege imaju samo riječi hvale.

Veliki je timski igrač, prekinut će svoj posao kako bi ti pomogla i to s osmijehom na licu. Svoj posao obavlja pedantno, diskretno, odgovorno i savjesno, a od nje nikad nećete čuti povišen ton ili primjetiti da joj nešto nije po volji. Sve ove godine, Maja je tiho i predano uz HELB-ovce i zbog toga su joj neizmjerno zahvalni.

Što obuhvaća tvoj posao u HELB-u i kako izgleda tvoj prosječan dan?

Moj posao obuhvaća aktivnu komunikaciju sa svim zaposlenicima, prikupljanje svih podataka i dokumenata, prijave i odjave zaposlenika, arhiviranje dokumenata, evidencija radnog vremena, priprema dokumenata za inozemstvo, izaslanja, bolovanja, liječnički pregledi, zdravstveno, mirovinsko, organizacija edukacija, team buildinga, odnosno fokus je na zaposlenike i funkcioniranje firme. Ukratko u odjelu vodimo računa da svi zaposlenici budu zadovoljni na svojim radnim mjestima ?.

Dan mi najčešće započinje kavom s kolegicama i kolegama, gdje prođemo nove teme i ponekad se upravo tad rode najbolje ideje i planovi. Potom si složim plan za taj dan po prioritetima, ovisno o tome što je aktualno i postoji li nešto hitno. Npr. da li je došao netko novi, da li nekom kolegi ističe neko uvjerenje, osiguranja i slično. Na sličan način si planiram i tjedan, ali sa spremnošću da riješim i ono što je hitno taj dan.

Koliko si dugo u HELB-u i jesi li odmah radila u ljudskim potencijalima?

U HELB sam došla 2008. godine. Ne mogu vjerovati kako je vrijeme brzo  prošlo ?. Kad sam počela raditi, u HELB-u je bilo možda 60 ljudi, od toga sedam žena, a danas je to dvostruko. Mada se moj krug ljudi s kojima najviše radim nije značajno promijenio.

Prvo sam radila na mjestu administratora društva gdje sam radila urudžbiranja, račune, poštu, pozive, nabavu uredskog materijala, razne evidencije, dočekivanje gostiju, briga o svemu. A 2019. prelazim na mjesto referenta ljudskih potencijala, gdje radim i danas.

Koje su HELB-ove prednosti i gdje vidiš prostor za napredak?

Ono što me u HELB-u drži već 13 godina je svakako prijateljsko i obiteljsko okruženje. Svi su spremni pomoći kad zatreba. Nikad mi nitko nije odbio pomoći, dati mi savjet i mislim da su tu odlični međuljudski odnosi. Meni to puno znači, to je ono što me motivira i drži me tu dugi niz godina. Osim toga imamo razne edukacije, radionice na kojima možemo sudjelovati i koje nam pomažu u svakodnevnom poslu. Uvijek nastojim iskoristiti priliku za proširivanje znanja, pa sam tako išla na razne edukacije o programima u administraciji, poslovanju i tečajeve stranih jezika. Volim svoj posao, tu organiziranost, a ujedno uvijek sam slobodna iznijeti ideje i prijedloge za poboljšanje poslovanja.

Ono gdje vidim prostora za napredak je komunikacija i protok informacija unutar firme, kako bi mogli biti brži i uspješniji.  Npr. ako bi na vrijeme dobila informaciju o putovanju zaposlenika, mogla bih brže pripremiti svu dokumentaciju, osiguranja i ništa ne bi moralo biti hitno i u zadnji čas. Komunikacija bi se sigurno mogla poboljšati, a ostalo je stvarno ok. Nemam zamjerke niti loša iskustva ni sa kim. Volim ovaj posao, plaće su uredne, ekipa super, hrana i kava odlična, a još je blizu kuće. Što više mogu poželjeti ??

Čime se baviš u slobodno vrijeme?

Slobodno vrijeme provodim s djecom i ono je rezervirano za obiteljska druženja, vožnje biciklom i šetnje. A i naše naselje je super za djecu i ima dosta sadržaja. 

22 ožujka, 2022

Najnovije vijesti