- EU projekti
- Pregled projekta
Javna objava 3
Naziv projekta: „Poboljšanje IKT infrastrukture HELB-a“
Kontakt osoba: Juraj Badalić, ing.inf.tehn.
Telefon: +385 12781440, GSM: +385 (99) 6094 351
E-pošta: juraj.badalic@helb.hr
Dodatni izvor informacija/dokumentacije: https://strukturnifondovi.hr/nabave-lista/pobolj-anje-ikt-infrastrukture-helb-a-3/
Rok za dostavu ponuda: 24.04.2020.
Kratki opis predmeta nabave:
Naručitelj nabavlja sljedeću IKT opremu:
1) Softver za obradu dokumenata u PDF formatu (1 kom),
2) Softver za prepoznavanje skeniranog teksta (1 kom),
3) Licenca softvera za uredsko poslovanje – standardni set (65 kom),
4) Licenca softvera za uredsko poslovanje – uži set (40 kom),
5) Edukacija zaposlenih za korištenje softverskog paketa za uredsko poslovanje (10 kom).
Predmet nabave je podijeljen u grupe. Ponuditelj može dostaviti ponudu za jednu ili sve grupe predmeta nabave, uz koju može priložiti dodatne tehničke specifikacije proizvođača ukoliko smatra da one mogu dodatno pojasniti predmet nabave.
Priloženi dokumenti:
Odluka o izboru ponude:
Odluka o izboru ponude(N07 – Komercijalni programi i edukacija za uredsko poslovanje)